جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 1186504
۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
كبار علماء البحرين

حوزه/ علمای ارشد بحرینی از مومنین خواستند از چهارشنبه شب مراسم دعا برگزار کنند تا برای مردم لبنان دعا کنند و از آنها حمایت نمایند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علمای ارشد بحرینی با صدور بیانیه ای تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کردند و از مومنین خواستند از چهارشنبه شب مراسم دعا برگزار کنند تا برای مردم لبنان دعا کنند و از آنها حمایت نمایند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وصلّی الله علی محمّد وآل محمّد

نیروهای رژیم وحشی صهیونیستی با پشتیبانی و حمایت آشکار غرب، از قتل عام به قتل عام و از تجاوز به مردم ما در لبنان به تجاوزی دیگر علیه آنها، از تهاجم الکترونیکی بی‌سابقه که می‌توانست جان هزاران نفر را بگیرد به تجاوز روز جمعه با هواپیماهای جنگی به ساختمان‌های غیرنظامی در حومه جنوبی بیروت، منتقل می شود.

این تجاوز وحشیانه منجر به کشتار ده ها قربانی از جمله تعداد زیادی زن و کودک شد تا تجاوزات مکرر و فزاینده ای که از روز شنبه در مناطقی در جنوب لبنان آغاز شد و همچنان ادامه دارد و قربانیان آن ده ها شهید و صدها نفر مجروح و آسیب دیده غیرنظامی هستند.

ضمن اینکه دستان خود را به درگاه خداوند متعال برای طلب رحمت و مغفرت برای شهیدان بلند می کنیم، فقدان آن ها را به ملّت لبنان تسلیت می گوییم.

همچنین از خداوند متعال برای خانواده های معظم شهدا صبر و شکیبایی و برای مجروحان شفا و سلامتی مسئلت داریم.

از مومنین می خواهیم از چهارشنبه شب مراسم دعا برگزار کنند تا برای مردم لبنان دعا کنند و از آنها حمایت نمایند.

امضا کنندگان:

آیت الله سید عبدالله غریفی

شیخ محمد صالح الربیعی

شیخ محمد صنقور

شیخ محمود العالی

شیخ علی الصددی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha